14.07.2008

Merhaba

Merhaba,

Karamelizede de yapmaya çalıştım zaman zaman ama birçoğunu da yazmadım aslında, çünkü o blogun amacı görülenlerin, gezilenlerin yazılması değil gerçekde... ama bir yandan da bakıyorum, gezmeyi, keşfetmeyi seven, trendi takip etmeye çalışan bir çiftiz biz... yaşadığımız şehrin köşesinde bucağında değil de tam da ortasında yaşamayı tercih edenlerdeniz.. herşeye rağmen.. rağmen derken, bir çocuk yetiştirirken, gece gündüz yoğun işlerde çalışırken, çok pahalı bir şehirde yaşıyorken diyorum...
e iyi de her bişeyler deneyen yazmalı mıdır? tabi ki hayır.. ama benim yazmamın iki geçerli sebebi var..
etrafımda hep tavsiyeye ihtiyacı olduğunu düşündüğüm insanlar oldu.. vakitleri, paraları, enerjileri kısıtlı ve yanlış ok atmak istemiyorlar.. haklılar.. çünkü deneme demek, yarı yarıya kötü seçim yapma durumun da var demek.. denedim, biliyorum..:)
buradan hareketle insanlara samimi görüşlerimi aktarmalıyım diye düşündüm, aslında bu cümle ikinci geçerli sebebimi de barındırıyor.. yaşadıklarımı paylaşmayı, güzel olanı tavsiye etmeyi, yanlışlarımı birilerinin de tekrar etmemesini sağlamayı biraz görev edindim sanırım..
yıllarca özel bir program yapmak isteyenler, haftasonu bir yerlere kaçmak isteyenler beni aradılar, alın işte size bir de blog.. "biz yaptık, siz de yapın".. ya da "biz ettik, siz etmeyin" diyeceğiz bundan sonra...
buyrun bakalım...

Hiç yorum yok: